Standard leverans: fri frakt vid köp över 499kr, 1–5 arbetsdagar (PostNord)
Retur: 14 dagars returrätt om produkten inte används.
Byten: 14 dagars bytesrätt
Ett års garanti på elektriska apparater.
BETALA ENKELT MED KLARNA
FRI FRAKT VID KÖP ÖVER 499KR
MÖRINZ hårvård för alla hårtyper. Bli en del av den globala MÖRINZ familjen och bli kund idag 💛✨
Standard leverans: fri frakt vid köp över 499kr, 1–5 arbetsdagar (PostNord)
Retur: 14 dagars returrätt om produkten inte används.
Byten: 14 dagars bytesrätt
Ett års garanti på elektriska apparater.
Tack för att du besöker och handlar på https://www.morinz.se/. Nedan följer villkoren som utgör vår fraktpolicy. Inrikes fraktpolicy – Behandlingstid för beställningar Alla beställningar behandlas inom 1–5 arbetsdagar. Beställningar skickas eller levereras inte på helger eller helgdagar.
MÖRINZ är en onlinebutik för både företag och privatkunder som erbjuder ett sortiment av professionella hårvårdsprodukter. Vid köp för minst 499 kr i en och samma beställning bjuder vi på frakten. Ändringar kan inte göras efter att en beställning har slutförts. Beställningar som inkommer före kl. 13.00 behandlas vanligtvis samma dag. När ditt paket har skickats får du en avisering med spårningsinformation. Du får ett spårningsnummer via SMS eller e-post. Paketet ligger kvar hos ombudet under en viss tid enligt PostNords regler. Om ett paket inte hämtas ut skickas det tillbaka till lagret. Kontakta oss via e-post: Info@morinz.se eller telefon: 073 700 38 42. Om du anger felaktiga uppgifter kan paketet skickas tillbaka till lagret. Du har rätt att ångra ditt köp inom 14 dagar från det att du mottagit varan. Produkten ska vara oanvänd, i sin originalförpackning och i oskadat skick. Om du mottagit en defekt produkt kan du reklamera varan genom att kontakta Info@morinz.se. MÖRINZ förbehåller sig rätten att ändra fraktkostnader och returkostnader vid behov.Om MÖRINZ
Företagsinformation:
FRI FRAKT VID KÖP ÖVER 499 KR
Vid köp under 499 kr tillkommer en fraktavgift på 66 kr inom Sverige.HUR ÄNDRAR JAG MIN ORDER?
Om beställningen inte har behandlats ännu kan det vara möjligt att avbryta den, men detta kan inte garanteras.
Kontakta kundtjänst via e-post: Info@morinz.se.LEVERANSTID
Leveranstiden är 1–5 arbetsdagar.
Undantag kan förekomma under högsäsong eller helgdagar.LEVERANSAVISERING
Paketet skickas via PostNord, och du får en avisering via SMS eller e-post om var paketet finns att hämta ut.SPÅRA PAKETET
Använd detta nummer för att spåra ditt paket via PostNord.JAG HAR INTE FÅTT MITT PAKET?
Om paketet inte hämtas ut i tid skickas det tillbaka till lagret.VID UTEBLIVEN UTHÄMTNING
Du har två alternativ:
INKORREKTA UPPGIFTER
Samma villkor som vid utebliven uthämtning gäller.ÅNGERRÄTT & RETUR
Vid retur debiteras en fraktavgift på 120 kr.
Produkten måste vara oöppnad och i sitt originalemballage för att godkännas för retur.RETURVILLKOR
Om produkten är öppnad eller använd kan den inte returneras av hygieniska skäl.REKLAMATION
Vid godkänd reklamation står MÖRINZ för alla fraktkostnader och återbetalar köpesumman.ÖVRIGT